شاعر و نویسنده معروف بلوچ در آیین افتتاحیه سایت بلوچی میار جل گفت: از تمامی دست اندر کاران و عوامل پایگاه اطلاع رسانی میار جل تشکر می کنم که برای حفظ زبان بلوچی سعی و کوشش خود را به کار بسته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میارجل؛ علی بخش دشتیاری اظهار داشت: از افتتاح بخش بلوچی زبان سایت میار جل بسی خرسند و خشنودیم؛ همچنین خوشحالیم که یک دروازه ای برای گویش زبان بلوچی باز شده است وچه بهتر از اینکه، اکنون جوانان بلوچ بومی توانسته اند کار در میار جل را در دست بگیرند.

شاعر و نویسنده بلوچ افزود: تشکر می کنم از تمامی دست اندر کاران و عوامل پایگاه اطلاع رسانی میار جل که برای حفظ زبان بلوچی سعی و کوشش خود را به کار بسته اند و ما نیز آمادگی خود را اعلام می کنیم که همپای شما جلو خواهیم آمد، تا جایی که قدرت قلم ما می تواند کار را پیش خواهیم برد، همچنین از بانوان فعال این رسانه نیز بسی قدردان و متشکر هستم.

وی در انتها عنوان داشت: ما بسی از این اتفاق خوشحالیم و از محبت این سایت تقدیر ویژه دارم؛ این سایت میار جل را به شخصه نیز دوست دارم و همیشه پیگیر اخبار آن هستم که به خوبی درد مردم بلوچستان را به خوبی منعکس کنند.