جدیدترین یادداشت محمدجواد صادقی طنزپرداز و خبرنگار پیشکسوت بلوچستان برای میار جل طنزی درباره وضعیت بخش پلان شهرستان چابهار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی میار جل؛ محمد جواد صادقی طنزپرداز و خبرنگار پیشکسوت بلوچستان نوشت: روزگذشته مریدان محضر شیخ رسیدند و گفتند: یا شیخ تکلیف بخش پلان دربهره مند شدن از برکات و سجایای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟

شیخ فرمود: از چه لحاظ؟

مریدان گفتند: ما را از شهرستان دشتیاری که مأمن ما بود جدا کردند، تلنگ را به شهرستان قصرقند دادند، پیرسهراب هم با چابهار واکنون که اداره فرهنگ وارشاد چابهار شده اداره کل ما در بلاتکلیفی قرار دارد، چه کنیم؟

شیخ به فکر فرو رفت و گفت: تنها چاره شما این است که بر آرامگاه مرحومان سید ظهور شاه هاشمی در کراچی وجی آرملا در جیونی توسل کنید و گشایشی بر شما ارزانی شود و شما زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی گوادر پاکستان خواهید شد و خداوند میرجان میر مترجم توانای زبان بلوچی که درسایت میارجل هم دستی درآتش دارد را به عنوان مدیرکل عطا می‌فرمایدو مستقل خواهیدشد.

مریدان خوشحال شدندوگفتند: یا شیخ شهردارمان نیز چندی پیش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر ترامپ لعنت و لعین کرده وبرای شکستش گاوی فربه نذر کرده ولی آه ترامپ بر وی مستولی شده و عزلش کردند، تکلیف شهردارمان چی می‌شود؟

شیخ گفت: جای نگرانی نیست دیشب خواب دیدم شهرداری بومی از کلان شهر زاهدان یا یکی از سرحد زمین برايتان نازل خواهدشد.