محمد بلوچ‌زهی در صفحه اینستاگرامش با انتشار ویدیویی نوشت: حوادث متعدد در پیست‌های رانندگی شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان هر روز شکل و شمایلی خشونت آمیزتر و ناامن تر به خود می گیرد.

به گزارش گروه فضای مجازی پایگاه اطلاع‌رسانی میار جل؛ به نوشته محمد بلوچ‌زهی؛ ورزشی که از گذشته در این استان بویژه در شهرهای زاهدان، خاش، سراوان و اخیرا” چابهار به شدت رایج گشته و طرفداران، تماشاگران و ناظران بسیاری را به خود جذب نموده.متاسفانه هر روزه شاهد حوادث خشونت آمیز بسیاری در پیست های رسمی یا غیر رسمی در شهرهای یاد شده هستیم که منجر به از دست دادن و یا مجروح شدن شهروندان می شود.
.
در این ویدئو چند صحنه از سوانح رخ داده که هم جان رانندگان و راکبان را تهدید می کند و هم عابران و تماشاچیان را در کنار هم ادیت شده و جایگذاری.
.
غم انگیزتر و خطرناک تر آنجاست که همین رانندگان در بسیاری از اوقات خیابان ها و معابر را با پیست های رانندگی اشتباه می گیرند که این به خودی خود موجب سلب امنیت و آرامش برای عابران و شهروندان می شود.
.
خشونت فقط کشتار و قتل و غارت نیست روزانه ما در محیط پیرامون خویش مصادیق مختلف خشونت را در این استان تجربه می کنیم بعد تا کسی حرف از ناامنی و خشونت بزند بلافاصله دهانش را گل می گیریم.
.
چند نمونه از مصادیق خشونت و ناامنی در محیط پیرامون خویش را که روزانه آرامش را از شما سلب می کند بنویسید؟

شما ریشه این رفتارهای خشونت آمیز و ناامن نمودن امکان عمومی توسط عده ای هرج و مرج طلب را برای شهروندان در چه می دانید؟