در اولین برنامه ویدئویی " در شهر " به سراغ ناوگان حمل و نقل عمومی چابهار رفتیم، ناوگانی که حالا فرسوده و مستهلک شده است، مردم می‌گویند جای خالی تشدید نظارت‌ها و نوسازی ناوگان‌ها خالی ا‌ست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میار جل؛ مردم چابهار از کمبود و نمود ناوگان حمل و نقل عمومی، مستهلک شدن آن‌ها و گران‌فروشی‌ رانندگان گلایه شدید داشتند، در اولین مجموعه برنامه ویدئویی " در شهر" به سراغ این گلایه رفتیم و در بخشی از برنامه سخنگوی شورای شهر را برای پاسخگویی به این مطالبات به استدیو میار جل دعوت کردیم.

عبدالباسط اسلامی بندری که برای پاسخگوی شهروندان درباره نبود ناوگان حمل ونقل شهری درست درمان در شهر چابهار در برنامه "در شهر " دعوت شده بود اظهار داشت : در تیرماه 1398 سازمان اتوبوس رانی چابهار و حومه تبدیل به سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری چابهار و حومه شده است و در واقع هم متولی بار و هم مسافر است.

اسلامی بندری در ادامه افزود: نظارت کافی در سال‌های اخیر در بحث مدیریت سازمان حمل و نقل ناوگان شهری نبوده و تا قبل از سال 1399 ناوگان حمل و نقل شهری در چابهار عملا تعطیل بوده است و دلیل عمده آن تغییرات مدیریتی و شرایط بیماری کرونا بوده است.

سخنگوی شورای شهر چابهار با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل شهری نیاز اساسی شهروندان است، خاطرنشان کردند:با توجه به درخواست‌های شهروندان عزیز سیستم مدیریت سازمان در ماه‌های گذشته تغییراتی پیدا کرده که ان شاالله امیدواریم در آینده نزدیک با توجه به برنامه‌ریزی های که در این خصوص انجام شده بتوانیم در بحث حمل و نقل شهروندان از این بیشتر شرمنده شان نباشیم و در خور شانشان خدمات رسانی انجام شود.

 

 

منصور کریمدادی