مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی سراوان در ۲ بخش دوربین حرفه‌ای و دوربین موبایلی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میارجل، حسین مسگرانی  در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره که با داوری مهدی نجارپیشه و صادق سوری برگزار شد پس از بررسی آثار ارسالی با انتخاب ۲۵ اثر در بخش پایانی به نمایشگاه راه یافت.

وی گفت: عکاسان منتخب در این جشنواره به ترتیب تعداد پذیرش شامل علیرضا پاکباز با پنج اثر، عبدالرحمن دولتی و صلاح الدین امرا شسستان هر کدام با چهار اثر، طیب ملازهی و وصال رییسی هرکدام ۲ اثر، محمد طاهر بزرگزاده، نازنین خیرخواه، طاها باران زهی، سمیه ملک زاده، حامد سپاهی، بنیامین خدابنده، امیر معز بهرامی و احسان نصرتی هر کدام با یک اثر هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: از نفرات برگزیده در بخش دوربین حرفه‌ای به ترتیب نفر اول تا سوم صلاح الدین امرا شستان، علیرضا پاکباز و عبدالرحمن دولتی تقدیر شد.

وی بیان کرد: در بخش موبایلی نیز از نفرات برگزیده به ترتیب محمدطاهر بزرگزاده، نازنین خیرخواه، وصال رییسی، سمیه ملک زاده، احسان نصرتی و امیرمعز بهرامی تجلیل به عمل آمد.