محمد جواد صادقی خبرنگار پیشکسوت بلوچستان درباره وضعیت حال مسولان سیستان و بلوچستان در مواجه با کرونا طنزی برای میار جل نوشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی میار جل؛ محمد جواد صادقی نوشت: بعداز حماسه پرشورحضور مردم در انتخابات‌های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛اوضاع شیوع ومرگ ومیر ناشی از کرونا در استان سيستان‌ و بلوچستان به وخامت رفت ومتاسفانه تاکنون به صورت افسارگسیخته دمار از روزگار مردم درآورده است.

درآغاز وکلای ما در مجلس شورای اسلامی دادشان به هوا رفت؛ از معین ملت گرفته تا ناصر ملت و وکیل پرفضلیت همه و همه تا اینکه پای معاون وزیر بهداشت را به زاهدان کشاندند.

همه مسئولین پابوسی معاون وزیر در فرودگاه آمده بودند غافل از اینکه خود وزیر برای دست بوسی مردم نه به عنوان ولی نعمتان بلکه به عنوان مقصران این فاجعه آمده بود و به جای عنوان کردن مشکلات حوزه بهداشت ودرمان به پوشش و روکش پرداخت 

استاندار هم تازه به کشفی بزرگ نائل آمده بود و علت این فاجعه را انتخابات، امتحانات و اعتقادات عنوان کرد که آن سوی میز آه از نهاد شهریار شهر زاهدان بلند شدو گفت:این عوامل را همه حفظند اگر دلسوز مردمی تعطیلات را برای خروج ازبحران ادامه بده.

یکی دیگر از مسئولین درحرکتی جهادی برای حوزه‌اش سونوگراف آورده بود ظاهرا میخواست بداند در شهری که گاو کرونا دو فلوزاییده دوقلوها نرهستند یاماده

درمنتهی الیه جنوب شرقی وپیشانی توسعه محورشرق کشور و کریدورجهانی مسئولین عجب گرد و نبردی کرده بودند تعطیلی بلوک بازار، پیروک بازار، پلاژ، منطقه آزاد ودریاهای کوچک وبزرگ فقط مونده بود جبران خسارات کسبه و بازاریان که اون هم از خرید و فروش‌های انتخابات شورای شهر جبران شده بود.