صفحه اینستاگرامی mohamad_balochzehi پستی درباره سفر به سواحل مکران در دوران بحران کرونا منتشر کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی پایگاه اطلاع رسانی میارجل؛ محمد بلوچزهی در توضیح این پست نوشت: به رغم اعلام ده روز تعطیلی و منع تردد در سراسر کشور و متعاقب آن شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان اخیر بسیاری از هموطنان بی توجه به وضعیت پیش آمده کرونایی در حال سفر و مشغول گشت و گذار و گرفتن عکس با ژست های مترقی و مدرن و لوکیشن های جذاب هستند بدون اینکه به قوانین و سلامت جامعه اندکی احترام و ارزش قائل شوند.
اگر سری به شبکه های اجتماعی بزنید در خواهید یافت این روزها که کرونا بسیاری از شهروندان سیستان و بلوچستان را راهی بیمارستان نموده؛ بسیاری بدون توجه به هشدارها و پشت پا زدن به قوانین و سلامت مردم کماکان با افکار کهنه مشغول انداختن عکس با ژست های مدرن و مترقی هستند!
لطفن اگر برای قوانین احترام قائل نیستید و ارزش و پایبندی لااقل به فکر سلامت خویش و خانواده باشید قبل از اینکه دیر شود.
چابهار و سیستان و بلوچستان دارای پائین ترین زیرساخت های درمانی در سطح کشور است و در صورت فراگیری این ویروس منطقه با بحرانی غیرقابل کنترل مواجه خواهد شد.
برای گرفتن عکس با ژست های مدرن و مترقی و دیدن مکان های گردشگری شتاب نورزید و تعجیل چرا که امکان تفریحی و دیدنی سر جای خود برقرار هستند حال سال آینده باشد یا ماه بعد بنابراین به جای ژست های مدرن اندکی فکر و اندیشه خویش را .
مترقی کنیم و اهمیت قائل شویم به سلامت خود و جامعه.
سرتان سلامت